Steeds meer bedrijven zien de toegevoegde waarde van multichannel communicatie om met hun klanten te communiceren. Een goede reden om daar meer over te leren, zodat jij je opdrachtgever kunt helpen multichannel communicatie op een effectieve manier in te zetten, of mee te kunnen draaien in een bedrijf waar multichannelcommunicatie al is geimplementeerd
Deze training is onderdeel van het curriculum Excellence in interim management – Professional, maar kan ook afzonderlijk gevolgd worden.
T00199
Onderwerpen:
- Klantsegementatie
- De juiste boodschap bij de juiste klant via het juiste kanaal
- Monitoren en bijstellen van communicatie
Na het volgen van deze training kun je een toegevoegde waarde bieden bij het implementeren van multi-channel communicatie.
Facts
Doelgroep: | ZZP-ers met enkele jaren ervaring als interim manager |
Duur: | 1 dag |
Vorm: | Klassikaal, de module is onderdeel van het 4 daags curriculum Excellence in Interim management - Professional |
Tijd: | Aanvang 09:00 uur en einde omstreeks 17:00 uur |
Locatie: | Smelt Career Center Amalialaan 126 B Baarn 035-5430021 |
Lunch / diner: | Tijdens de training wordt een lunch geserveerd. |
Competenties: | communicatie, beïnvloeden, organisatiebewustzijn, klantgerichtheid |
Kosten: | Losse module € 375,- (inschrijving gehele curriculum € 1250,-) |
De training wordt in co-creatie met NXT pharma uitgevoerd.
- Nog geen data bekend